Yaz…

Yaz geçiyor her saniye her dakika, tatil de azalıyor. Okulların ne zaman açılacağını bilmiyorum açıkçası 🙂 Ama problem değil öğreniriz. Bi’bakımdan tatil bitsin diyorum artık sıkıldım, biraz da bitmesin diyorum çünkü yine sınavlar yine dersler ve yine SEBESE 🙂 Arkadaşları özledim gibi ama sınıfta değişiklikler olacağına benziyor. Ama benim arkadaşlardan kimse gitmeyecek gibi görünüyor. Bu yaz pek bişe yapamadım aslında doğru düzgün yüzmedim bile 🙂 Ama bu aralar geziyorum biraz nadirdir, göldür falan filan 😀

2-3 gün sonra ablam burnundan ameliyat olucak, burnunda kemik varmış sanırım. Ameliyat öncesi çekilmiyo, sonrası çekilir mi bilemiyorum onun için evde durmamayı planlıyorum 😀

Şimdi Burhan’ın yaptığı http://ordekpalace.tr.cx forumuna bi kaç konu ekliyorum biraz oyalanayım bari diye. Aklıma esti bi günde iki yazı yazdım şimdi de bloga. Neyse hoşçakalın.

Bir Cevap Yazın

