memocuk.wordpress’e yeniden merhaba…

Kaç kişi okur veya okuyacak bilinmez ama ; günlük başımdan geçen olayları burada anlatmaya başlıyorum artık. Kişisel düşüncelerimi paylaşacağım, günlerimi özetleyeceğim. Bazen de yararlı siteler ve programları paylaşacağım.

26 Nisan Pazar gününü anlatayım kısaca.

Sabaha karşı saat 4’de yattım, saat 11.30 civarlarında uyandım. Bugün ablam Ankara’ya yolcu. Dersanem vardı fakat 23 Nisan haftası olduğu için, dersaneyi kırdım. 😀 2-3 gündür ablamın diz üstü bilgisayarıyla uğraşıyorum, diz üstülerden nefret ettim denilebilir.

Reklamlar

Yeni bLog

Yeni blogumu açtım orjinal wordpress kurarak. Artık oraya yazacağım.    

 

http://memocuk.bplaced.net

Çığır…

Hani öğretmen evinde internet var diyorum ya 30 tane bilgisayar var.. İşte orasından bahsedeceğim bu yazıda. Evdeki bilgisayarımın iyi olmaması sebebiyle Orhangazi’de öğretmen evine geliyorum. Yaklaşık 30 bilgisayar var ama, her gün kendime yer bulmakta zorlanıyorum. Denetim yok. Her önüne gelen geliyor. ^Bizim okulun belalı serserileri bile buraya gelmeye başladı artık. Ama kimse hiç bişey demiyor. Canım sıkılıyo ama ben de geliyorum. Denetim olması lazım denetim. Benim babam öğretmen değil ama öğretmenevi kimliğim var ve babam tüm öğretmenlerle aarkadaştır. Neyse işte biraz sıkıntım gitsin diye yazdım. Hoşçakalın.

Yaz…

Yaz geçiyor her saniye her dakika, tatil de azalıyor. Okulların ne zaman açılacağını bilmiyorum açıkçası 🙂 Ama problem değil öğreniriz. Bi’bakımdan tatil bitsin diyorum artık sıkıldım, biraz da bitmesin diyorum çünkü yine sınavlar yine dersler ve yine SEBESE 🙂 Arkadaşları özledim gibi ama sınıfta değişiklikler olacağına benziyor. Ama benim arkadaşlardan kimse gitmeyecek gibi görünüyor. Bu yaz pek bişe yapamadım aslında doğru düzgün yüzmedim bile 🙂 Ama bu aralar geziyorum biraz nadirdir, göldür falan filan 😀

2-3 gün sonra ablam burnundan ameliyat olucak, burnunda kemik varmış sanırım. Ameliyat öncesi çekilmiyo, sonrası çekilir mi bilemiyorum onun için evde durmamayı planlıyorum 😀

Şimdi Burhan’ın yaptığı http://ordekpalace.tr.cx forumuna bi kaç konu ekliyorum biraz oyalanayım bari diye. Aklıma esti bi günde iki yazı yazdım şimdi de bloga. Neyse hoşçakalın.

SBS Açıklandı…

SBS açıklandı, hatta bu yazıyı yazmakta çok geç bile kaldım.. Ama ne yapalım iş, güç meşgûl adamız tabi 🙂

Neyse siz sormadan puanımdan bahsedeyim ben size. 453 net puan olarak var yani davranış falan içinde olmayan ham puan… Davranış ve başarı notuyla 463 oluyor.  463 hiç fena bi puan değil…

Seneye de böyle birşey alırsam inşallah istediğim yere gideceğim. Yalova veya Bursa Ali Osman Sönmez Fen istiyorum. İnşallah hedefimi tuttururum.

Ben sınav başvurumu yaparken bursluluk sınavını da seçmiştim ikisi beraber sayıldı ve bursu da kazandım devlet babadan, artık 3 ayda bir 190 YTL alıcam 🙂

  • Teşekkürler Ailem
  • Teşekkürler Hocalarım
  • Teşekkürler Yüksel ve Sevdiye Hocam
  • Teşekkürler Türk Halkı 🙂

SBS sonuçlarına geri sayım…

SEBESE-İnek...

SEBESE-İnek...

Ben bu sene SBS’ye girdim. Fena geçti diyemem 90 soruda 7 yanlış 1 boş var ve MEB’in puan motoruna göre 441 civarı bi puan gelicek… İnşallah umduğum gibi gelir, çünkü kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum. Hayalim fen lisesi bitirmek. Olmadı Anadolu ama buradaki anadoluyu tercih etmiyeceğim. Çünkü çok fazla bozuldu.. Eğer hiç umduğum gibi olmassa da meslek lisesi bilişim bölümü tabiki ama üçüncü ihtimale çok düşük bi’ ihtimal veriyorum %5 civarları 🙂 İstatistiki rakamlarla anlatmaya kalkarsam efendim 16,6666666666 bu altılar böyle gider altıdan yedi xP… Çok güzel hareketlerden bi bölüm geçtim 🙂

Neyse bugün buradaki öğretmenevindeyim, internet var ve bir sürü bilgisayar var… Buraya geliyorum her gün… Bir-iki oyun da yükledim çok iyi oluyor…

Konumun dışına çıktım ama blogun yüzünü değiştiricem, artık genel olarak günlüğüm gibi kullanıcam…

HOŞÇAKALIN 🙂

Photo Scape-Fotoğraf Düzenleme Programı

Photo Scape, Picasa programı gibi bir program. Değişik şekiller, semboller, tiplemeler ekleyebiliyoruz. Kısaca indirin görün. Güzel ve işe yarayabilecek bir program…

Download : http://download.photoscape.org/PhotoScapeSetup_V3.2.exe

>LİNK YENİLENMİŞTİR!<

Quake II

Quake II

Quake oyununu hepiniz bilirsiniz. Bu da Quake’ın 2.ci versiyonu.

Boyut : 81 MB

Link : http://rapidshare.com/files/21209410/quake2.rar

Switch 1.24 ( Ses Dönüştürücü )


arkadaslar su listedeki:

Supported File Formats
· Converts a variety of audio file formats to mp3 or wav such as:
· wav, mp3, mp2, mpga,
· m4a, ogg, avi, mid
· flac, aac, wma, dct,
· au, aiff, ogg, raw,
· msv, dvf, vox, cda,
· atrac, gsm, dss, sri
· shn, dss, msv, wmv

ses formatlarını birbirleri arasinda donusturebilirsiniz…mesela buyuk ses dosyaları mp3 aac.wav..yapip cebinize atabilirsiniz.

Download:

HTML-Kodu:
http://rapidshare.com/files/53582500/switch_1.24.rar

« Older entries